Intrebari frecvente

TRANSPORT

Aceast termen se refera la momentul in care coletul pleaca din biroul nostru de comenzi si nu se refera la data la care va ajunge coletul. Daca comanzi mai mult de un produs si datele de livrare sunt despartite inseamna ca noi am trimis pentru tine coletele separat. Lucrul acesta se intampla doar pe teritoriul Romaniei si nu pentru comenzile internationale.




Nota: in functie de volum si capacitate, anumite comenzi pot fi procesate mai devreme decat data mentionata pe site.

Da, trimitem oriunde in lume. Trebuie totusi avut in vedere faptul ca se vor adauga costuri de transport in functie de adresa selectata. Totodata mai avem promotii si uneori transport gratuit pentru perioade de timp limitate; asa ca te poti abona la Newsletter pentru a fi la curent cu tot ce se intampla.

Dupa trimiterea comenzii, vei primi un numar de urmarire prin e-mail, pentru a putea supraveghea activitatea în timp ce se îndreaptă catre tine. De asemenea, te poti conecta la contul tau oricand pentru a examina starea comenzii.

Folosim cele mai mari si bune firme de transport inclusiv partenerii de curierat locali. Veți fi rugat să selectați o metodă de livrare în timpul efectuării plății.

Timpul de livrare si de procesare a comenzii depinde in functie de bijuteria comandata. Statusul fiecarui produs comandat este indicat separat in contul personal.

Comenzi peste 500€ catre US si Canada - transportul este din partea noastra;

Comenzi sub 500€ catre US - 50€ taxa de transport.

Comenzi sub 500€ catre Canada - 50€ taxa de transport..

Comenzi peste 400€ catre Europa - transportul este din partea noastra;

Comenzi sub 400€ catre Europa - 30€ taxa de transport..

Comenzi catre Romania - transportul este din partea noastra.

Toate comenzile primite necesita semnatura de primire si nu livram coletele catre depozite private sau cutii postale platite. Nu recomandam ca alta persoana de contact sa semneze in locul tau, deoarece nu suntem responsabili de pierderea coletului din moment ce a fost semnat de primire si nici nu putem sa efectuam un ramburs pentru bijuteriile pierdute.

Pentru Statele Unite și Canada, taxele și impozitele sunt calculate și plătite la checkout iar pentru clienții din UK nu există costuri suplimentare la livrare. Pentru alte comenzi internaționale pot exista taxe și impozite pe care va trebui sa le suportati. Rosenberg & Partners Trading SRL nu are niciun control asupra acestor taxe și nu putem oferi cotatii cu privire la costurile vamale pe care le puteti intampina, deoarece acestea difera in functie de tara. Pentru mai multe informații, vă rugăm să contactați biroul vamal local. Rețineți că nu vă putem rambursa taxele și impozitele plătite la livrare.

Dacă alegi să refuzi livrarea comenzii pentru a evita taxele și impozitele sau daca te razgandesti, vei fi responsabil de taxa de returnare catre No5 Jewelry. Retine ca aceasta suma depinde de tara din care se comanda. Daca doresti sa modifici adresa de livrare, te rugam sa ne contactezi la office@comerciantidediamante.ro inainte de expedierea comenzii.


 

EDITAREA COMENZII

Daca nu ai comandat deja, poti sa adaugi o noua adresa din meniul contului tau, sau imediat dupa ce ti-ai facut un cont. Daca ai plasat deja comanda si nu ai primit emailul de confirmare a livrarii inca, ne poti contacta la adresa office@comerciantidediamante.ro si noi iti vom schimba adresa de livrare.

Iti putem modifica comanda doar daca aceasta nu a fost procesata si livrata inca. Te rugam sa ai in vedere ca noi s-ar putea sa procesam comenzile mai devreme decat data afisata pe site. Daca doresti sa modifici comanda trebuie sa o faci imediat dupa plasarea ei. Un alt lucru pe care trebuie sa il mai ai in vedere este faptul ca nu putem sa mai adugam produse peste o comanda actuala. Daca doresti sa adaugi un produs peste o comanda deja plasata, te rugam sa finalizezi o noua comanda cu respectivul produs. Echipa noastra va face tot posibilul sa le trimita impreuna, iar daca este cazul, sa returnam banii de pe noul transport.

Ca de fiecare data, noi incercam sa ne asiguram ca fiecare dintre clientii nostrii ne iubesc produsele; daca totusi este necesar un retur, sunt bucurosi sa te ajutam. Contacteaza-ne pe email sau acceseaza centru de retur din subsolul paginii si noi te ghidam de acolo.

Desigur. Poti anula orice comanda, printr-un email la adresa office@comerciantidediamante.ro si echipa noastra iti va raspunde in cel mai scurt timp. Dupa anularea comenzii banii vor fi returnati prin metoda de plata folosita initial. Te rugam sa ai in vedere faptul ca nu putem anula comenzile care au fost deja trimise si procesate, bijuteriile personalizate sau bijuteriile comandate special.

 

CENTRUL DE RETURNARI

Ai timp la dispozitie 30 de zile sa returnezi un produs care din varii motive nu corespunde cu cerintele tale. Te rugam sa asiguri ca toate etichetele sunt intacte, pachetul si cutia originala sunt in starea initiala si ca bijuteriile nu au nicio urma de folosinta. Te rugam sa ai in vedere faptul ca bijuteriile personalizate si cele comandate special nu pot fi returnate sau schimbate.

Incercam din rasputeri sa ne extindem serviciile pentru tine si sa facem procesul de retur cat mai simplu posibil. Pentru moment, doar comenzile pe teritoriul Romaniei beneficiaza de retur gratuit. Dupa ce ai completat formularul din "Centrul de Returnari" (pe care il gasesti la subsolul paginii), asteapta confirmarea noastra. Daca noi ti-am confirmat returul si esti eligibil, noi trimitem un curier care sa iti preia coletul.

De obicei transportul pe teritoriul Romaniei este gratuit. Daca totusi optezi pentru livrare express, sau adresa este in afara Romaniei, nu putem sa iti returnam banii de pe transport odata ce comanda a fost returnata.

Pentru moment nu efectuam niciun fel de schimb al produselor. Daca ai gresit marimea unui produs, sau ai intampinat alte probleme, acesta poate fi doar returnat; iar apoi comandat din nou cu specificatiile dorite.

La subsolul website-ului, vei gasi "Centrul de Returnari". Acceseaza-l si urmareste instructiunile simple din meniu pentru a returna produsul specificat.

Odata ce coletul se intoarce inapoi la noi, poate sa dureze pana la 7 zile lucratoare ca plata sa fie procesata. Te vom tine la curent cu un email cand aceasta va fi efectuata.

Bijuteriile achizitionate in cursul unei perioade de precomenzi nu sunt eligibile pentru retur sau schimb. De asemenea,nici nu putem anula comenzile plasate in aceasta perioada. De ce? Pentru ca inventarul bijuteriilor care se pot precomanda este limitat iar odata vandute nu se mai pot intoarce in magazinul online.

 

ALTE INTREBARI?

Magazinele noastre sunt localizate in Bucuresti. Poti sa descoperi mai multe detalii accesand sectiunea de contact.

In primul rand, scuzele noastre! Te rug sa ne trimiti pe email (office@comeriantidediamante.ro) numarul comenzii si o fotografie cu produsul deteriorat sau incorect. Echipa noastra va remedia problema in cel mai scurt timp posibil.

Desigur. Bijuteriile noastre vin impreuna cu o garantie de 24 de luni de la data achizitiei. Aceasta garantie nu acopera zgarieturile cauzate de purtarea lor normala, accident si tratarea necorespunzatoare a pietrelor si a metalelor pretioase.